czwartek, 21 lutego 2013

Jeremy Irons w Hamburgu w kinie Cinemaxx

W hamburskim kinie Cinemaxx zaprezentował dzisiaj wieczorem swój najnowszy film brytyjski aktor Jeremy Irons "Nachtzug nach Lissabon", zrealizowany na podstawie powieści Petera Bieriego (vel Pascala Merciera), szwajcarskiego pisarza i filozofa.

W filmie grają niemieccy aktorzy Martina Gedeck i August Diehl.
Powieść sprzedała się na obszarze niemieckojęzycznym w 2 milionach egzemplarzy, przetłumaczona została na 32 języki.
Film wejdzie u mnie na ekrany 7 marca. Zobaczymy.




http://www.hamburg1.de/aktuell/Jeremy_Irons_stellt_neuen_Film_Nachtzug_nach_Lissabon_vor-15667.html

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oglądać filmy po pierwotnym przeczytaniu książki, można skonfrontować swoje wyobrażenia z pomysłami reżysera. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej ksiazki nie czytalam. Ale moze to i lepiej, nie rozczaruje sie, jesli bede porownywac. Powiesci zawsze sa lepsze od filmow na ich podstawie.

      Usuń
  2. Marylko usuń proszę te literki i cyferki, bo to utrudnia wpisywanie komentarzy, nie każdy ma dobry wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, jakie literki i cyferki? Nic nie rozumiem.

      Usuń
  3. Po wpisaniu komentarza, jak klikam na publikuj, to pokazują się do przepisania pokręcone, niewyraźne literki i cyferki.Czasami muszę kilkakrotnie je przepisywać, gdyż błędnie je odczytuję. Ja też to miałam, na prośbę blogerek Julka mi to usunęła. Majstrowała chyba
    w ustawieniach bloga, nie pamiętam, bo to było pół roku temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to chodzi o weryfikacje obrazkowa w ustawieniach - juz ja wylaczylam.

      Usuń