czwartek, 6 czerwca 2013

Samotność w sieci

S@motność w sieci


Film na podstawie książki Janusza Leona Wiśniewskiego wyd. w 2001r.


Film zrealizowany w 2005 roku, premiera w 2006 r., reżyseria Witold Adamek. Scenariusz Adamek i Wiśniewski.  W rolach głównych Magdalena Cielecka.



Obejrzalam na DVD, film bardzo spokojny, można go polecić dla relaksu. Romantyczny melodramat -  przydarzyć się może każdemu, kto siedzi w internecie, a nuż spotka swoją miłość życia. Lubię Magdę Cielecką i fajnie mi się oglądało ten film, który polecam miłośnikom znajomości zawartych w sieci. ***

2 komentarze:

  1. Książka na podstawie której powstał ten film też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie czytałam książki. Na pewno masz rację, bo prawie zawsze książki są lepsze od filmowych interpretacji. "Samotność" wybuszowałam na Gośki dysku, który mi zostawiła, więc coś tam sobie pooglądałam. Niby w internecie też można znaleźć, ale jakość jest beznadziejna.

      Usuń